Strand

Dagen tillbringades på Ribban med modern och dottern. Jag blev röd, mamma brun och Sienna är lika blek som vanligt. Ser fram emot nästa sommar när man kan introducera sol, sand och vatten. Inser att hon ändå ska ha skyddsfaktor 50, men hon slipper ju heltäckande kläder. Och jag förstår att sanden mest kommer bli en kamp av "jag-vill-tvunget-stoppa-denna-stenen/nyckelpigan/glasspinnen-i-munnen" och "neeeej!", men det ska ändå bli kul att se henne leka. Havet kommer hon nog inte gilla nästa år, men det ska bli roligt att se hennes min. Som det är nu hatar hon stranden. Första gången hon var där var hon fem veckor och då fattade hon beslutet att det var pest! Det står hon fast vid. Idag orkade hon dock inte bråka om saken, utan sov bort problemen istället. Bra beslut tyckte jag som har en rolig bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0