Bebis behöver leksaker

Sienna har tröttnat på alla sina leksaker. Om vi ska vara helt ärliga är det kanske inte så konstigt, då hon faktiskt inte har så jättemånga. Vi har resonerat som så att om hon lika gärna leker med våra strumpor så är hon inte i behov av fler grejer än hon har. Men när jag har varit hemma hos folk med barn i samma ålder har jag insett att hon faktiskt verkar mer förtjust i deras färgglada pipvänliga tuggsaker än våra illaluktande strumpor. I fredags hos Thilde insåg jag hur sorgligt lite Sienna faktiskt har, och en extra julklapp beställdes på studs av Lovisa. Dessutom mutade jag till mig att låna en hoppgunga av Thilde då Benjamins lår inte riktigt kommer överrens med hans. Jag berättade om leksaksproblemet för Kim som trodde på det sådär mycket, tills han fick se Elins rum igår. Nu har jag fått kämpa hela dagen med att övertala honom till att vänta med att fylla på Siennas leksaksförråd till efter julafton. Det kan ju vara så att några släktingar har minglat med tomten.
 
Den stackars flickan leker med en köksslev

Kommentarer
Postat av: Thilde

Hahaha, ååååh! ^^

2012-12-16 @ 19:34:38
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vi har inte heller sådär överdrivet mycket leksaker till Astrid. Har köpt giraffen, babygymmet och en skallra men det börjar väl bli dags att komplettera lite ;-)

2012-12-16 @ 21:09:58
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Hanna Karlsson

Ida har inte heller massor med leksaker men hon roar sig med en massa annat. :-)

2012-12-16 @ 21:37:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: lena karlberg

Stackars Bebis- mårrmårr har kysst tomten, så det blir nog nåt som hon blir glad för :) För hon kan ju inte tillbringa hela sin ungdom med att leka med strumpor o slevar, hahahaha!

Svar: Haha det är bra! Sienna längtar till söndag!
Lisa

2012-12-17 @ 08:25:37
Postat av: renatas.blogg.se

Hahahah du vet att vi inte heller har sådär jättemycket! =) Känns som vi borde skaffa lite mer vi också.. Men de verkar inte kunna skilja på leksak och icke leksak ändå!

2012-12-17 @ 12:05:09
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Lina

Tror inte att det går någon större nöd på lilla Sienna. Astrid har väldigt mycket leksaker redan, och det är inte bra heller för jag märker att om det är mycket framme samtidigt så blir hon orolig av det. Mellanting är nog bäst :-)

Kram

2012-12-17 @ 12:47:53
URL: http://Bubblanochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0