Bokmal

I min mobil har jag haft en lista där jag skrivit upp vilka böcker jag är sugen på att läsa. Och nu när jag för tillfället är "mellan bok" tänkte jag att det var ett bra tillfälle att klicka hem några. Problemet är att 3/4 böcker på min lista inte är utkomna än. Och att bara beställa en vore rent fånigt. Därför valde jag några andra också, så att den enda utkomna boken på min lista inte skulle behöva åka hela vägen hem till min lägenhet ensam. Det hade ju varit taskigt. Alltså var det en snäll handling att beställa tre böcker jag aldrig hört talas om innan, och inte slöseri som Kim sa. Visst?

Kommentarer
Postat av: Renata

En bok ska aldrig färda ensam... Och tipsa gärna om några bra böcker :)

2012-12-27 @ 10:41:22
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Thilde

Står på din sida! Jag fick några böcker i julklapp, men tyvärr inte de jag hade önskat mig. Så jag måste också klicka hem böcker nu! ;) haha

2012-12-27 @ 11:07:19
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0