En hungrig liten flicka

Nu för tiden brukar mitt lilla matvrak vakna hungrig. På morgonen är det värst; då vrålar hon för fullt tills röten är ner i magen, och gud nåde den förälder som först vill ta på sig mjukisbyxor, gå på toaletten eller värma gröten för den delen. Även efter tupplurarna är hon rätt knäckt tills hon har fått i sig käk, så vi har lärt oss att förbereda det vi kan medan hon sover. Idag fick jag dock en chock då hon inte vrålade hysteriskt, utan i lugn och ro lät mig värma maten så väl som ställa in den på bordet. Det var nästan så att jag fasade för att hitta en avsvimmad unge när jag gick in i hennes rum. Men hon hade inte däckat av hunger, utan hittat sina nallar!
 
Ber om ursäkt för de fula kläderna, snart tvättdag
 
Någon fick syn på mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0