En liten tandborste

Tydligen ska man börja borsta tänderna direkt när de tittat ut, så nu är det på tiden att Siennas mini-riskorn får träffa tandborsten. Överlycklig var Sienna när hon fick sin lilla rosa tandborste i näven i morse, då hon länge stirrat imponerat på mig när jag har borstat mina tänder. Hon borstade hela munnen noga, med största fokus på svaljet. Dock spydde hon inte, vilket jag är hemskt tacksam över! Lite klökningar hit och dit, det är ju vad hela tandborstandet går ut på.
 
Tre tandborstar på badrumshyllan! Vår lilla flicka börjar bli stor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag klöks fortfarande när jag borstar tänderna, galet jobbigt!

2012-12-21 @ 09:59:12
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Naaaaw :)

2012-12-21 @ 10:10:42
Postat av: Frida

Vi måste också köpa en tandborse ju!!!!

2012-12-22 @ 08:58:06
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0