God jul

Julaftonsmorgonen blev inte riktigt så lugn och harmonisk som vi hoppades; Sienna bestämde sig för att göra oss uppmärksamma på hur bra hon sover nu för tiden genom att illvråla var femte minut hela natten. Så vi har något att jämföra med liksom, och slutar gnälla för att hon vill gå upp innan klockan 06 på morgnarna. Efter att ha sprungit fram och tillbaka till hennes rum i 1,5 timme gav vi upp och placerade lillskrik i sängen bredvid mig, medan Kim åkte ut på soffan. Någon var jättenöjd. Inte jag och Kim. Kan också vara så att Sienna faktiskt inte ville sova alls, utan skrek för att hon ville upp och leka med alla fina julklappar hon fick igår. Nu kan jag i alla fall inte vara ledsen för att Sienna har för lite leksaker. I vilket fall som helst är vi alla vakna nu och jag har redan hunnit baka två kakor till i eftermiddag. Särskilt juliga är de inte, men man får väl vara nöjd över att jag lyckats knåpa ihop något alls? Hoppas ni alla får en trevlig dag med många fina presenter och goda skratt! Själv fick man presentkort på massage av sambon. Yey!
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Naw:( men kul med alla klappar hon fått!:) och jag är otroooligt avundsjuk på ditt massage presentkort, ha en underbar dag!!! :)

2012-12-24 @ 09:17:59
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0