Nyårskläder

Jag, Kim och Sienna ska fira nyår själva. Det ska bli spännande att se hur det går, för antingen kan det bli den härligaste nyårsaftonen någonsin, eller så kan det sluta med att Kim vill trycka ner yatzyspelet i min hals och jag går och lägger mig demonstrativt vid 21. Jag hoppas dock på det förstnämnda. Och oavsett hur den blir så ska den innehålla det viktigaste (förutom oss och Sienna): god mat, efterrätt, dricka och snygga kläder. Siennas inhandlades idag. Och då jag inte kunde bestämma mig köpte jag båda klänningarna jag gillade. Och ett par byxor för framtida bruk. Det var ju rea. Och bebisar spiller ändå så mycket att det faktiskt kan hända att hon behöver byta kläder tre gånger under kvällen.
 
Bebis nöjd med kläderna
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Ååå så fina kläder o vilken nöjd Bebis! Hoppas ni får en härlig nyårsafton- blås inte upp förväntningarna bara, då brukar det bli pannkaka av alltihop :)

Svar: Ingen fara, vi har inte så höga förväntningar. Jag hatar nyår. :P
Lisa

2012-12-26 @ 18:39:46
Postat av: Renata

Vi ska spela bingolotto tänkte vi haha hur många pensionärspoäng?!

Måste kolla rean!!! Så fint ni hittade

2012-12-26 @ 19:11:56
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Carolina

Så söta kläder du hittat! :-)

2012-12-26 @ 20:05:15
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Amanda

Så mycket fint, och som vanligt: sötaste flickebarnet någonsin!!:-)

2012-12-26 @ 21:51:14
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0