Taskig fotograf

Strax drar vi till Svedala för att spana in Corres nya hus. Dagen i ära är Sienna uppklädd, fast det gick inte så bra att fotografera henne. Strax innan bilden togs hade hon gråtit i tio minuter. Jag lämnade henne för att hämta mobilen så att jag kunde ta en bild, och ungen trillade framstupa och slog i munnen. Som tur var på mattan, men det gjorde ändå ont. Smart jag var hade jag lagt nallar bakom henne och på sidorna så att en olycka inte skulle hända, men inte riktigt tänkt på att hon är lika klumpig som... ja, sin mamma.
 
Checka in de coola benvärmarna

Kommentarer
Postat av: Thilde

Är jag en dålig mäniska som mår bra av att läsa att det finns en till mamma som är lika klumpig med sin unge som jag är? :p

2012-12-08 @ 12:52:06
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Carolina

Nawww.. Vilken sötnos hon är!!

2012-12-09 @ 19:46:09
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0