Siennas kusin

Igår fick jag och Kim veta att hans 18-åriga lillebror ska bli pappa. Tjejen är också 18, ingen av dem är klara med skolan, har egen lägenhet, har jobb... Jag tycker så synd om tjejen för jag vet hur jobbigt det är att vara gravid, föda barn och ha en nyfödd. Tänk att dessutom behöva göra det utan rätt stöd och förutsättningar! Jag mejlade i alla fall henne och sa att hon kan vända sig till mig om hon har frågor. Kim tyckte inte om det, men det kändes rätt. Det ofödda barnet är ju Siennas lilla kusin.

Kommentarer
Postat av: KKKK-arin

Det var rätt....du försäker ju hjälpa till i alla fall och det är alltid bra att ha någon som gått igenom det man själv ska gå igenom att prata med. :)

WORD!

2012-07-26 @ 04:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0