Framsteg och sovande hjärnceller

De senaste två nätterna har Sienna vaknat först vid 01. Eftersom hon somnar vid 19, så innebär det både ensamtid och mys med sambon och lite djupsömn om man är effektiv. Resten av natten är fortfarande sisådär, men vi har inte gett oss och hon har klarat sig utan att ammas. Jag tror att någon är väldigt besvärad av sina tänder dessutom, så om vi slutar snylta med alvedonen och faktiskt ger Sienna den en gång på kvällen och en gång på natten så kanske stackaren också kommer till ro. Detta känns bra detta. Dessutom har min hosta dykt upp. Hosta = början till slutet av förkylningen. Bra tajmat till helgen då det blir flytt!
 
Jag läste på Renatas blogg att hon inte insett att man ska ta ut mattärningarna ur iskubslådorna när de är frysta, så att man kan frysa in nytt... det har inte jag heller! Vi har aldrig is, vi har fått köpa fler nya lådor och Sienna får aldrig blandad mat eftersom jag är väldigt noga med när brukarna öppnas då iskubslådorna inte räcker till. Herregud! Varför har vi inte bara kommit på att man ska ta ut dem och lägga dem i en påse? Och kunde inte någon nämnt detta för mig... Nu jäklar ska Sienna börja få mat enligt kostcirkelns alla hörn och kanter!

Kommentarer
Postat av: Renata

Wohooo läääänk!!!

2012-11-28 @ 08:39:22
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Ibland är det lätt när man tror det är krångligt... :-)

2012-11-28 @ 08:47:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0