Hilfe bitte!

Varför vaknar ungen klockan fem varje morgon? Hon verkar ha magont, men det kan väl inte vara möjligt vid samma tid? Och gå upp då vill vaken hon eller jag, för jag vet inte vem av oss som är tröttast. Trots det somnar hon inte om förrän efter ett par timmar. Och då i min säng. Jag kallar den min nu, för Kim har inte fått se ens skymten av lakanen på mer än en vecka nu, stackaren. Men han måste ju få sova så att han kan jobba och försörja oss, och jag och Sienna måste få sova de timmarna vi kan och inte vakna av hans fnissande och skrattande och skrikande. Dessutom är våra lakan rätt fula. Dags att köpa nya i samband med flytten?

Kommentarer
Postat av: Thiilde

mmmm nya lakan är sååå mys! Ikea har rätt sköna nu tkr jag, vi köpte några nya där i olika färger nu när vi flyttade.
Alex har sluppit soffan hittills, men funderar på att börja skicka dit honom nån natt nu snart bara för att liksom. haha, hade vart skönt att få sova nån timme med bara sina egna andetag för en gångs skull :P

2012-11-10 @ 11:15:46
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Bella - Levis mamma

Sv: jaha det visste jag inte så det var bra att du sa :). Ja vi har mest haft pampers men har börjat ha libero mer, tror de är bättre :)

2012-11-10 @ 11:32:51
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Cuison

Min unge vaknar halv fem varje morgon med magknip. Våra barn kanske skulle prata ihop sig och ta hand om varandra isället.. :)

2012-11-10 @ 22:04:12
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0