Julklappar

Jag älskar att handla presenter! Det är kul att ge, och det är kul att få. Och roligt att lista ut exakt vad folk önskar sig och leta efter detta. Av dessa anledningar brukar jag vara klar med min julklapps-shopping redan i början av november, och tillbringa december med att skryta för alla stressade jäklar att jag redan är klar. I år har det inte blivit så, kanske på grund av att mitt bihang inte gillar att ränna i affärer. Min morfars presenter har jag dock redan handlat, av alla människor. Och idag köptes den första till Sienna. Eftersom hon redan får saker på löpande band, kommer överrösas med julklappar från familjen och ska få ett nytt möblerat rum tre veckor innan julafton har jag och Kim sagt att vi ska begränsa oss lite i vårt handlande till henne. Men ett par saker får det i alla fall bli, mest så att jag kan stilla mitt skämma bort min dotter-begär.
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Perfekt :)!

Svar: Eller hur? :) 199 kr på ÖB. Jag är jättenöjd.
Lisa

2012-11-19 @ 14:45:20
Postat av: Amanda

199 på Ö&B??!?! Jäklar! Nu måste ju jag dit!:-)

Jag har ju uppkörning denna vecka, har redan kuggat en gång så vi får väl se om jag klarar det. Antagligen inte då Lund är jävulens påhitt att köra i! ;-)

2012-11-19 @ 15:50:21
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Bella - Levis mamma

Sv: Tack så mycket :) okej tack då vet jag, blir nog ett bad inom de närmsta dagarna :)

2012-11-19 @ 17:32:07
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Så billigt- riktig Brio!

2012-11-19 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0