Julklappsinköp

Idag tänkte jag ta med min lilla shoppingfantast till dotter till mobilia. När vi väl flyttat kommer vi att hänga på IKEA och köpa saker till lägenheten, så ska det bli några julklappar i år får de handlas innan flyttbilen avgår. Problemet är att jag är sjuk. Inte bara lite hängig, utan febrig och med svullen hals och en näsa som härmar Niagarafallet. Till och med tandköttet gör ont! Det hade väl gått an om jag varit ensam, men Sienna HATAR verkligen köpcentran. Och nu för tiden vill hon bli underhållen och road när hon är vaken. Det har jag inget emot, för jag gillar att umgås med henne. Men det fungerar inte så bra om vi står på Cervera och ska välja ut en vas till morfar. Sienna vill ju då stoppa vasen i munnen för att kolla om den duger, och får hon inte det blir det ett herrans liv på henne. Och får hon det blir det väl ett herrans liv på personalen. Detta kan jag klara med lite avledningsmanövrar.... om jag är frisk. Nu har jag svårt att ens komma ihåg att ta med mig ungen dit. Så vette sjutton om det blir några julklappar i år. Mamma, Frida och Kim, vad sägs om en fotmassage i present?

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Ta Alvedon/Ipren! Jag har fått min julklapp ( Jöback ) så jag är helt nöjd :) Jag passar Bebb nån dag så du kan gå ut och handla när du är frisk, stanna hemma o ta det lugnt o kurera förkylningen. Ingen stress- då segar den sej fast. Det räcker med flyttprojektet.

2012-11-27 @ 10:41:41
Postat av: Carolina

Lycka till på shoppingturen... ;-)

2012-11-27 @ 14:35:55
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0