Min lilla carnivore

Idag fick Sienna äta kött för första gången. Eftersom jag själv har fobi för det bar det mig emot att stoppa in köttfärssås i hennes lilla obefläckade mun, men jag har bestämt mig att hon inte ska vara vegetarian. Och hon älskade det, såklart! Så numera får jag väl vänja mig vid att det är kalops och köttfärssås och kyckling som spys upp på mig, istället för lite gammal hederlig morot. Att Sienna ska äta allting är mitt mål. När jag var liten hade jag en kompis, Tanja, som älskade revbensspjäll och musslor och andra knäppheter redan när hon gick i förskolan. Detta kommer att vara en förebild. Jag måste bara lära mig att laga mat först!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så roligt att hon åt på bra! Hur går det med hennes drickande? (Hihi, låter som att hon har alkoholism problem)

Det gjorde ont som sören, hon berömde mig under hela tiden för att jag var så tålig så kunde ju inte avbryta henner heller och visa mig svag! Har blött lite nu och var 1.5 cm öppen. Har lite molvärk men inte mer.. Han lär väl dyka upp till nyår!

7 km i bokskogen?! Det hade jag inte ens gjort som ogravid!!

2012-11-28 @ 19:49:15
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Daniela

Jag hoppas också att min kille kommer äta det mesta, men vi har ju inte börjat med mat än, då han är så liten fortfarande. Han fick dock smaka på morot häromdagen. Hans min var oslagbar! Det gick inte riktigt hem....

2012-11-28 @ 20:44:44
URL: http://panylund.blogspot.se/
Postat av: renatas.blogg.se

Mitt mål är att introducera sushi så fort det går! =)

2012-11-28 @ 20:58:55
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Renata

Jodå en sushiguide!! :)

Och nej jag måste inte vara positiv! Du kan få en liten dove när jag får hem paketet!

2012-11-28 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0