Ett litet datageni?

Idag lyckades Frida trolla fram något som Sienna blev helt galen i; Bubblarna. Det verkar vara en ny, fast lika störig, variant av teletubbies. Jag fattade inte riktigt om det bara är ett datorspel eller ett tv-program, men om det är ett tv-program ska kanalen det visas på portas för min psykiska hälsas skull. Dock var det rätt roligt att se Sienna helt facinerad av något som rörde sig på en datorskärm. Oftast är det sladdarna hon siktar in sig på.
 
30 sekunder efter att bilden togs såg jag hur något svart blänkte till i hennes mun, och lyckades fiska ut tangenten S.
  • Positivt- den hann inte ner i strupen och nu vet vi att tangentbord inte är barnvänliga.
  • Negativt- det var inte Fridas dator, och jag undrar hur hon ska förklara detta för Nathalie?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Bubblarna, det var något nytt.. :-) Läskigt när de små börjar stoppa allt i munnen, en del är ju värre än andra..

2012-10-30 @ 21:46:43
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: lena karlberg

Vad kan man göra annat än skratta :D! Hur lyckades hon ????? Du får köpa ny dator till natta;)

Svar: Frida lyckades fixa den! Tuuuuuuuuur! Ja, jag och Frida sa också det; nu börjar en ny era. Eran av "förlåt, det var inte meningen. Jag ska ersätta tröjan hon bajsade ner/soffkudden hon spydde på/vasen hon välte".
Lisa

2012-10-31 @ 08:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0