Lägenhet!!!

Samma dag som vi åkte till Kreta hann vi med ett par andra saker; nämligen att skriva på kontrakt till en ny lägenhet och säga upp vår gamla. Sienna ska få ett eget rum! Vi har sökt lägenhet i nästan exakt ett år nu, och hade nästan sett framför oss hur vi delade rum med Sienna när hon var femton år när vi fick beskedet. Så vi är rätt lyckliga och Sienna är rätt lättad. Nu ska här shoppas mattor och barngardiner och tavlor och byråer och en massa andra saker... Synd bara att vår stationära dator precis kraschat, vilket sabbar vår budget lite. Den var liksom inte stor från början, och nu resan och sen kommer flytt av bredband och el och adress och dubbla hyror  och alla barnmöbler. Men skam den som ger sig, för här ska bonas! Fick jag inte göra det när jag var gravid ska jag minsann ta igen det nu. Jag vill ha en Disneytavla där karaktärerna är små. Är det någon som vet var man hittar en sådan? Jag har varit på blocket och Disneystore och googlat i Sverige och googlat USA och Englands utbud. Hilfe bitte?
 

Kommentarer
Postat av: Renata

Grattis till lägenheten!! Var ska ni bo nu? Så mysigt att inreda babyrum. Iris rum är långt ifrån färdigt men en dag så... :)

Och jaaaa klart vi ska ses life!! Nästa vecka är tjock, men nästa igen??

2012-10-05 @ 10:15:00
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: thilde

Åh grattis till lägenheten! Vad härligt, vi flyttar också här till månadsskiftet så då blir det till att inreda bebbisrum IGEN till min stora glädje för de e såå mysigt :)

Sv: Tyvärr fortfarande förkylda, men tack för tipset! :) ska testas

2012-10-05 @ 10:20:21
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Carolina

Åhh, kul med större lägenhet! Att inreda barnrum är ju det roligaste! :-)

2012-10-05 @ 10:44:59
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

är du duktig kan du ju knåpa ihop en tavla själv med bebisarna =) sök på "disney baby" på google så kommer det fram massa bilder

2012-10-06 @ 10:06:34
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0