Mormormys

Vi är nyligen hemkomna från en halvdag hos min mamma. Underbart när man blir bortskämd med mat och efterrätt och slipper handlandet, lagandet och disken. Dessutom skickade Maria sms och ändrade morgondagens planer, så jag slipper baka till imorgon eftersom vi ska vara hos henne istället. Ångest dock eftersom jag är Malmös sämsta bilförare och vägarna till Klågerup verkar krympa vaje gång. De är seriöst smalare än min bil, och jag har en suzuki alto! Sienna hade jättekul hos sin mormor. Hon spottade puré överallt, hade en personlig leksaksupplockare och snodde sedan mammas säng i 2,5 timme. Det lilla charmtrollet.
 
Fast de ser ut att gilla varann ändå

Kommentarer
Postat av: Renata

Aw vad sööta =)

2012-10-18 @ 19:39:10
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: lena karlberg

jag skulle kunna ta ner månen för Siennas pussar :)

Svar: Hon känner nog samma sak! Hon riktigt mös igår när ni lekte.
Lisa

2012-10-19 @ 10:58:31
Postat av: Bella - med mini i magen

Ja man uppskattar verkligen de dagar som man blir bortbjuden på mat, jag håller med dig att det är så skönt att slippa att handla mat och sen tillaga den. ( även diska )Men den stora frågan är alltid vad man ska laga för något, tycker alltid att jag lagar samma :/ har så dålig fantasi att det inte blir någon variation här hemma. Sen när man får en liten som du har så kan jag tänka mig att man uppskattar det ännu mer. Ha en fin fredag! Kram

2012-10-19 @ 16:11:29
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0