Lugnet före stormen

Detta ser ut som en fridfull Sienna. Det är det inte. Eftersom vi nu kör smakisar varannan dag är det en ledsen unge vi har att göra med varannan natt. Igår började hennes magonda redan vid nio. Så jag visste vad jag hade att vänta mig resten av natten, liksom. Kim kastades ut på soffan och Sienna bäddades ner bredvid mig med en varm handduk på magen. Sedan vaknade hon 23, 01, 03, 06 och 07 då vi gick upp. Dock lyckades jag efter många diskussioner övertala henne att bara äta vid 01 och 03, så jag är rätt nöjd. Ny plan: låta ungen testa en smakisarna en smak i taget, för att utesluta att det är en sort hon är intolerant mot. Imorgon blir det blåbär. Någon kommer att vara i himmelriket. Inte jag och Kim som är de som tvättar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh lilla gumman! Hoppas att det blir bättre.

2012-10-30 @ 15:44:21
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Stackars Bebis och stackars dej! Jag har sympationt i magen. Inte för att det hjälper, men ändå ;)

Svar: Men det är lite skönt att höra att någon tycker synd om en. Jag tycker rätt synd om mig själv också.
Lisa

2012-10-30 @ 17:23:56
Postat av: Pernilla

Vad jobbigt det där med sömnen och särskilt om det är maten som stör. Nog en bra strategi du tänkt ut med prova en sak i taget. Hoppas du får sova mer snart!! Kram <3

2012-10-31 @ 17:18:12
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0