Shoppingresultat

 
Tyvärr verkar alla bebisar just nu ha storlek 68, så det blev väldigt lite handlande. Men rosa mjukbyxor, coola jeansshorts (jag vet att det inte är sommar, men hon kan ju ha strumpbyxor under), en haklapp (någon gång ska väl ungens mage hämta sig så att hon får äta mat igen) och en liten badanka (jag har ju lovat Sienna en) fick hänga med hem. Hoppas att Kim inte är slutkörd efter jobb så jag kan tvinga in honom en tur på Lindex i Limhamn efter vår matshopping också.
 
Kan vara att jag råkade handla en tröja till mig själv också, men finns det inte bildbevis så har det aldrig hänt, eller?

Kommentarer
Postat av: Nikita

Fick du inte tag på känningen ? Isåfall beställ från kappahls
Hemsida .. Där tror ja den fanns i alla storlekar :-)
Å kolla in min bloppis där finns lite kvar www.nikital.blogg.se/bloppis

2012-10-08 @ 20:28:54
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Pernilla

Man får aldrig riktigt nog av den där bebisshoppingen. Tur att de växer och verkligen behöver nytt stup i kvarten ;-)

2012-10-08 @ 20:46:38
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Amanda

ja jag minns strl 68 (var ju alldeles nyss), det fanns inte mycket alls när Alice hade det heller! :( 74 är dock lite bättre, men liiite stort på Alice än men hon måste ha det för hon är så lång :)

sv; Alice är född 30de december 2011 så det blir nästan exakt ett år mellan dom, kan ju till och med bli precis ett år men det hoppas jag inte! :) mysigt men kommer bli tufft men det är värt det! kram!

2012-10-08 @ 21:45:52
URL: http://www.nattstad.se/typamies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0