Dagens planer

Om en stund ska vi bege oss till bvc för vaccinering, vägning och mätning. Dessutom har jag en hög med frågor jag ska ställa. Jag brukar aldrig ha något att fråga om, så jag är rädd att sköterskan inte har planerat in tillräckligt med tid för vårt besök. Eller att hon ska vara försenad eller stressad. Därför har jag en plan! Frågorna ska ställas och besvaras innan min lilla dotter får sina sprutor. Då kan de ju inte hindra mig, liksom.

Därefter är det hackning av grönsaker som gäller, och sen blir det tacokväll med syrran och pappa eftersom han fyller 55 år. Gamling. När han har gått (han är inte så social vår käre fader) ska vi spela Cluedo. Fridas nya favoritsysselsättning sedan hon fattade vad det gick ut på. Stackars Kim hatar det men måste vara med ändå, för annars blir det för få spelare.

Håll tummarna att jag inte gråter när Sienna blir stucken! Och att hon inte blir för dåligt efteråt. Min stackars lilla flicka..

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hoppas det går bra på BVC idag! <3

Svarat dig ang åkpåse inne hos mig. :)

Kram!

2012-09-19 @ 10:57:45
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Renata

Lycka till med sprutorna... Inte roligt alls

2012-09-19 @ 16:16:46
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0