Effektiv dag

Min kusin skickade sms i morse och skrev att hon inte kunde ses idag som vi planerat. Även om jag blev lite besviken eftersom det var jättelänge sedan vi sågs, så måste jag säga att dagen blev mycket bättre än förväntat. Jag har hunnit med att storstäda så att katthåren börjar fly sin väg, powernapa så att jag är pigg inför ikväll och bada med ansiktsmask. Det var inte igår! Otroligt vad mycket man hinner med när bebisen sover. Fast om jag ska vara ärlig var hon vaken när jag städade. Hon verkar gilla dammsugaren mycket mer än vad jag gör!
 
Så här glad kan man vara när man ska sova.
 
Nu är det snart dags att packa ihop sig och bege sig till låtsassyrran. Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0