Hej då Molly

Bild från första månaden vi hade Molly
 
Igår hittade vi en matchande tant till Molly. Hon kändes perfekt, och jag vågade till och med lämna Sienna med henne när jag sprang ner i källaren för att hämta reseburen. Hoppas nu att det funkar för dem och att de trivs ihop. Jäklar vad jag grät igår när hon stack. Och när jag snackade med mamma för att berätta att hon åkt. Och när Kim kom hem. Och när vi skulle sova. Men jag vet att det var nödvändigt, och att detta blir bäst för alla. Lilla, lilla Molly. Vad jag kommer att sakna henne!
 
Nu tjuter jag igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe. Jag tror redan att jag kommer gå över tiden. :) Hon är beräknad till 30 och jag tror hon kommer mellan 1-10 oktober. Men vi får se! :)
Låter inte alls kul med foglossning. :/ Hur länge gick du över?

2012-09-05 @ 10:00:24
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Elin

Men åå, ledsamt men skönt med en matchande tant!

2012-09-05 @ 10:04:40
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0