Hus, sovstunder och dammsugning

Strax ska denna skönheten och jag bege oss till Tanja och hennes småkillar. Vi ska spana in deras nya hus. Jag är inte aaaaalls avundsjuk för att de har ett hus, när vi fortfarande bor i en tvåa. Sienna vilar just nu. Det behöver hon, eftersom hon vaknade vid 00, 04 och 07. Ungjävel. Och inte bara vaknar hon och vill ha napp eller något, för då hade ju Kim kunnat hjälpa till, utan det är käk som gäller varenda gång. Jag tycker nästan att hon äter mer nu än när hon var en månad gammal. Trots all vakentid i natt och att hon faktiskt var urtrött nu när hon skulle sova, envisades hon med att hon skulle vara vaken. Hon protesterade högljutt när jag la in henne på sängen med napp och snutte. Jag kontrade med att stänga dörren och starta dammsugaren. Mammapoäng? Inte precis, men ungen sov i alla fall när jag kollade till henne efter fem minuter. Och lägenheten fick äntligen rena golv. Tydligen får man inte dammsuga klockan tio på kvällen, berättade Kim för mig igår när jag satte igång. Snopet.
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Jag gjorde precis samma sak mot Benjamin, dammugaren är kanon i vissa lägen ibland :)

2012-09-17 @ 12:11:41
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Renata

Oj hur brukar hon sova? Sådär är det varje natt för oss haha

2012-09-17 @ 12:31:27
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0