Rutiner, yeah right

Bara för att jag skrev inlägget om rutiner innan så blev sängdags inte alls som vanligt för min kära dotter. Skrik och stoj och jag är inte alls trött och jag vill ha mer mat fast ändå inte och jag vill uuuuuupp och nu blev jag trött nej jag vill inte i sängen buhuuuu! Så nu ligger en däckad övertrött liten flicka bredvid mig i min och sambons säng, medan han är utkörd på soffan. Dessutom är hela golvet fyllt med kuddar eftersom Sienna när hon tillslut somnade befann sig hyfsat nära sängkanten, och jag anar att hon kommer lära sig att vända sig vid ett sånt här lämpligt tillfälle.

Godnatt från oss

Kommentarer
Postat av: Renata

Hahahaha man ska aldrig skriva om att nåt funkar, för då blir det alltid såhär!

2012-09-10 @ 08:40:18
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0