Sittvagnspremiär

Idag kände jag, i min feberyra,att det var en bra idé att inviga sittdelen av vagnen. Sienna vill gärna sitta upp när hon gör saker, och jag tänkte att det inte kunde vara så svårt att fälla upp ett ryggstöd och ställa in ett par remmar. Det var det. När jag äntligen var färdig och dessutom hade fått på ungen och mig själv kläder var jag genomsvettig och fick ta av mig allt igen, och Sienna hade hunnit bli trött. När bebisar är trötta vill de inte sitta i sittdelen. Det slutade med att jag bar en snyftande bebis på ena armen medan jag puttade vagn och matkassar och min jacka och väska med den andra. Jag snyftade nog lite jag också. Nu sover Sienna och jag har precis tröstätit upp hela godispåsen som jag skulle ha till ikväll. Och den var inte ens god, för jag kan inte smaka något!
 
Halvtjurig redan innan start
 
Varför gör du så här mot mig elaka mamma?

Kommentarer
Postat av: Karin

Känner igen det där med godis delen..."bara för att - liksom".
Stackars Sienna...men mer Stackars Lisa. Ibland är det ju faktiskt mer synd om mamma. Ett tappert försök med vagnen, tänk positivt, nu kan du det tills nästa gång :D

2012-09-25 @ 16:07:43
Postat av: Renata

Usch jag kan tänka mig hur jobbigt det var!!! Krya på dig

2012-09-25 @ 16:29:26
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: elin

Men ååå. Attans struntdag!

2012-09-25 @ 16:40:38
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0