Snigelpromenad och populäritet

Jag och Sienna har precis kommit tillbaka från en promenad i pildammarna. Jag var inte alls laddad på att gå ut och gå, men eftersom vi var inne hela dagen igår och tvättade så behövde vi lite frisk luft. Hastigheten var inte hisnande precis, och jag trodde att vi aldrig skulle komma hem igen. Men det har vi gjort, så nu är det dags att byta om och ge oss iväg till min mamma. Hon ska bjuda på mat och säga hej då inför resan. Igår var Kims mamma här och sa hej då. Det är otroligt när man blir populär när man har barn. Tidigare var det minsann inga föräldrar som var tårögda när man åkte på en veckas semester.
 
Snyggningen under promenaden

Kommentarer
Postat av: elin

Jag är så avis på er semester!

2012-09-24 @ 18:45:09
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0