Ensamkväll

Igår hade jag en ensamkväll. Sienna somnade vid 19 och då stack Kim till Bryggeriet och lämnade mig ensam med en skål godis, cola, ett Grey's avsnitt och en ny bok. Oj vad jag led. Eller inte. Det enda dramatiska som hände var att jag såg reprisen av Sofias änglar där en liten kille dött av leukemi, och då var tvungen att springa in i Siennas sovrum med jämna mellanrum för att kolla om hon levde. Efter sju besök på mindre än en timme vaknade ungen och skällde ut mig, och för att hämnas väckte hon mig vid halv två på natten. Lite rätt åt mig, kan jag tycka. Problemet var att min nya bok var så bra att jag inte kunde lägga den ifrån mig, och inte somnade förrän vid midnatt då den tog slut. Och då är det inte jätteupphetsande att bli väckt halv två. Framförallt inte när Sienna tyckte att halv sex var en bra tid att stiga upp idag. Men det var lätt värt det! Tror jag. Tyvärr var jag så trött när jag läste sista delen att jag glömt vad den handlade om. Men det känns som att det var värt det.
 
Liten Bus på vift i Pildammsparken. Helt orelevant för inlägget, men att fota boken jag läste känns rätt fånigt.

Kommentarer
Postat av: Renata

Vilken underbar bild!! :)

De där ensamkvällarna kan bli rätt så sköna ändå. Fast stiga upp sådär tidigt alltså... ZzzZzZz

2013-04-27 @ 19:51:06
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Elina

Men så härlig bild och jag längtar så efter det där gröna gräset :-) Egentid är ju såå härligt så jag förstår att du inte led allt för mycket..

2013-04-28 @ 15:29:24
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0