Gårdagens bowling

Efter gårdagens bowling kan vi ju konstatera att det inte är någon framtida bowlingmästare i mig. Mitt rekord blev 68 poäng, och då hann vi ändå spela fyra matcher. På de första två fick jag 44 och 45 poäng, vilket är rätt skrämmande lågt och jag var hela tiden nervös att den trevlige mannen i kassan skulle skratta åt mig eller sluta servera mig öl. Tänk om han trodde att jag var så dålig för att jag var berusad? Jag måste öva ifall Sienna vill bowla med oss i framtiden. Pinsamt för henne om hennes mamma är sämre än alla andras mammor. Vilket jag nog oundvikligen kommer att vara. Men pinsamt om jag till och med är sämre än alla ungar? Jag tycker ändå att jag borde vara hyfsat bra eftersom jag har bowlinggener; både min moster och mormor var Sverigemästare. De vände sig nog i sina gravar när de såg mig igår. Eller skrattade åt mig. Precis som Kim gjorde.

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Jag är oxå kass på bowling haha
Testade att bowla i 7e månaden och kan utan tvekan säga att det rekommenderas inte haha.
Och nu hade jag nog inte vågat hålla i ett klot utan åtta rädd att bryta ryggen haha.

2013-04-05 @ 12:17:21
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0