Lamaöverskott, öppna förskolan och bowling

Det blev inte av att vi stack och jagade bort några vargar idag. Det verkar som att Skåne har tillräckligt med lamor för den uppgiften redan. Istället stack vi till öppna förskolan och minglade med en massa folk och minifolk. Sienna hade lika kul som vanligt, och jag hade lika trevligt. Det är nästan så att jag börjar känna mig lite social när jag umgås med nya människor hela tiden. Kanske bra övning inför jobbjakten om ett par månader? Nu sitter jag och huttrar i vardagsrummet medan Sienna ligger däckad i vagnen som står framför den öppna balkongdörren. Hon hade vaknat om jag försökt ta av henne overallen, och jag hade inte hjärta att låta henne ligga och svettas. Eller tid att ta hand om en trött unge som vaknat outsövd av värmeslag. Ikväll ska jag och Kim iväg och bowla. Jag hatar bowling. Senast jag spelade fick jag 26 poäng. Men eftersom vi två romantiker först i söndags upptäckte att vi firar 5 år tillsammans idag så fick det bli en impulsgrej och vi är för trötta för bio. Bowling och öl på Kronprinsen medan Frida passar en sovande Sienna i två timmar känns alldeles lagom. Och vem vet, efter en öl kanske jag till och med träffar banan med klotet. 
 
Sienna och hennes nya minikompis Tuva i matchande jeans

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Åh jag vill oxå mingla med småfolk!

-Ingen fixering ännu :/. Men allt såg bra ut. Han är en liten plutt i magen ;).

2013-04-04 @ 15:44:25
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Lisa

Låter mysigt :) vi har varit ute hela dagen..

2013-04-04 @ 17:28:40
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Maria

Kära romantiker... GRATTIS på er 5 årsdag!!! :D

Svar: Haha tack! :)
Lisa

2013-04-04 @ 19:19:09
Postat av: Amanda

Roligt att komma ut lite på tu man hand! Jag hatar också bowling - mest för att jag är världens sämsta förlorare samt världens sämsta på bowling, och Martin är sjukt duktigt. Ingen bra kombo!

2013-04-05 @ 09:33:05
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0