Lillskrik på väg

Sienna är för tillfället upprörd för att:
  • jag ville borsta hennes tänder
  • jag borstade mina egna tänder
  • jag packade en matsäck till öppna förskolan
  • hon inte får leka med stearinljusen
  • hon inte får leka med datorn
Det här med tvåårstrots ser jag inte fram emot, för jag har svårt nog att klara detta. Kan det vara så att en tand är på g? Kan man skylla på det varje gång? Man märker om det är öronen va? För hon tar flaska utan problem och drar sig inte i dem mer än vanligt. Vilket i och för sig blir en hel del. Har man flax så måste man liksom dra lite extra, har jag förstått. Nu sticker vi i alla fall strax till öppna förskolan, för jag står inte ut en dag till hemma med den här ungen.

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Vi märkte att det var öronen eftersom hon skrek som en stucken gris när man la henne ner...

Hoppas ni får en bra dag på öppna förskolan! ;)

2013-04-11 @ 10:29:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Elina

Hoppas det blev bättre och att ni fick en mysig dag trots allt ;-)

2013-04-11 @ 16:19:35
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0