Massageupplevelse

Jag kan knappt skriva. Jag är liksom en blobb som bara smälter bort och rinner iväg. Fick presentkort på massage av Kim i julklapp, och äntligen tog jag mod till mig och använde det för ett par timmar sedan. Jag har varit lite rädd för att bli masserad innan, då min enda tidigare massageupplevelse kommer från Turkiet där massören hellre ville komma innanför bikinin än ge mig en behaglig upplevelse. Detta var dock helt annorlunda. Shiatsumassage är avslappningsmassage och avslappnad blev jag. Massören gick igenom hela min kropp från hårfäste till lilltån (jag skojar inte, han drog mig i alla tårna!) och jag rös 60 minuter i sträck. Och dreglade. Och stönade lite. Och vid ett tillfälle är jag rätt säker på att jag snarkade. Herregud, detta vill jag göra om! Och börja på Yoga. Och äta sunt. Och vara konstant solbränd och leva i Australien eller Spanien. Men massagen hade varit en bra start.
 

Länk ifall någon blir sugen. Säg gärna att jag tipsade er, så att han vet att jag gillade massagen. Jag tror tyvärr inte att han märkte det. Jag var nämligen hemskt kissnödig de sista 20 minuterna och rusade därifrån så fort den avslappnande musiken med det porlande vattnet slutade.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det låter ljuvligt! Skulle verkligen behöva gå på massage...

Vad härligt med cykelsits, nu blev jag sugen att prova. Kan tänka mig att det skulle uppskattas.

KRam

2013-04-22 @ 20:10:38
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Låter verkligen helt underbart!

2013-04-22 @ 21:46:02
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Carolina - mamma till två

Låter väldigt nice! Har bara varit på massage en gång, men det var ju himla skönt alltså..

2013-04-22 @ 22:39:38
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: Amanda

Det lät ju helt underbart! Jag måste erkänna att jag allt blev lite avundsjuk!:-)

2013-04-23 @ 07:23:44
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Hääärligt :D Är riktigt avis! Vill oxå ha massage! Men magen är liiiite ivägen ;)

2013-04-23 @ 11:59:14
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Madde

Massage i alla former är underbart! Jag har en hårbottenmassage att utnyttja. Har blivit lovad att det är en ljuvlig upplevelse och det tvivlar jag inte alls på. :)

Svar: Vid en hårbottenmassage är det nog ännu svårare att inte stöna högt och dregla!
Lisa

2013-04-23 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0