Glad dotterdotter

När Sienna, Iris och Benjamin fyllde år gav de varandra presenter. Sienna fick en härlig sommarklänning, en rolig badleksak och fina klämmor av sina polare, medan hon gav dem varsin väska. Jag var jätteglad för Siennas saker, men jag kunde inte undgå att märka att hon sneglade lite avundsjuk på sina kompisars presenter. Så när min pappa för ett par veckor sedan beslutade att Sienna skulle få en nalle när hon sa "morfar" för första gången, så var jag inte sen med att föreslå att hon skulle få en liten väska istället. Typ en gammal koffert. Med ett handtag. Och kanske en bild på en kaka på. Som man kanske kan handla i hansakompaniets leksaksaffär. Längst bort, nedre våningen. 79 kronor. Ungefär. Han nappade på betet och häromdagen fick Sienna sin älskade väska. Det riktigt lös om ungen när hon (jag) slet bort presentpappret, och hon har lekt med den sedan dess. Om hon lärt sig säga morfar då? Nej. Han kunde bara inte hålla sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, så underbart och så söt väska. Tänk så kul det kan vara med en liten egen väska :)

2013-08-08 @ 16:59:04
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ 130510

Så söt :)

2013-08-08 @ 17:31:32
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Thilde

Måtte hon inte säga "morfar" före "mamma" iaf! ;)
Och Benjamin älskar fortfarande att stoppa saker i väskan han fick av Sienna!

2013-08-08 @ 18:16:25
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Så söt! O så kan hon lägga i o ta ur :)

2013-08-08 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0