Shopping till Bus

Idag begav jag mig ut på en liten snabb shoppingrunda till Sienna. Hon behöver desperat några vita t-shirtar, då jag i min iver köpt en massa härligt färgglada byxor... som inte matchar någonting. Så dagissmuts eller ej, vita t-shirtar behövdes! Och behövs fortfarande. Jag lyckades nämligen inte komma hem med några. Jag vill inte ha något töntligt Mimmitryck på, och jag klär hellre ungen i omatchande saker än att sätta på henne Hello Kitty trams. Och då är det nästintill omöjligt att komma över några. Men, är man på shoppingtur så är man, så nu har lilla Bus en ny jeansklänning, 4 vita tunna långärmade tröjor, som jag vackert och bestämt tänker hävda är t-shirtar om Kim frågar, en rosa piké, nya strumpor, klämmor och ett par coola vinterskor. Bruna. Och om Kim frågar kommer jag att hävda att de är rosa tills jag storknar- han gillar nämligen inte när jag klär Sienna i "killfärger". Sedan när har brunt varit en killfärg? Men enligt Kim är den det, så nu kommer jag påbörja min övertalning om att han faktiskt är färgblind. Jag var även ute efter en vanlig sweatshirt, som man kan dra över t-shirtar och ha under jacka, men inte heller det lyckades jag komma över. Lösningen- alla nya vita tröjor passar till de fina koftorna hon har, och koftor fungerar på samma sätt som en sweatshirt. Kim borde tacka mig för detta! Right?
 
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Go Lisa! Tycker lätt de skorna passar tjej med! Riktigt söta ju! (Googla vita t-shirts barn, borde gå o beställa billigt utan tryck)

2013-08-26 @ 13:57:09
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vilka gulliga skor! Söt klänning med :)

2013-08-26 @ 14:20:33
URL: http://maddiesworld.blogg.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Alltid roligt med shopping :) jag gjorde också det misstaget i våras att jag köpte en massa mönstrade byxor till Embla så i ha överdelar passade i princip

2013-08-26 @ 14:28:01
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Madde

Jag har också bruna skor. Och svarta byxor, gråa tröjor och en mörkgrön jacka. Jäklar vad manlig jag känner mig helt plötsligt :-p

Svar: Haha ja, eller hur? Kim är ute och cyklar. Vissa färger kan jag hålla med är tjejfärger. Men det finns inga killfärger. :P Mohahaha
Lisa

2013-08-26 @ 19:10:42
Postat av: mamma/mormor Lena

Jättefina kläder- spec skorna :)!

Svar: Eller hur?? Jag blev jättenöjd. :) Tur att jag shoppade loss INNAN jag upptäckte plattan. :P
Lisa

2013-08-27 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0