Mamma/dotterdag

Jag och Sienna körde en hederlig mor/dotterdag idag med fika och shopping. Ungen som varit konstant gnällig här hemma de senaste dagarna uppförde sig exemplariskt medan vi var på mobilia. Nice! Som tack handlade jag mockasiner med bambietryck som hon ska få i Alla hjärtans-dags present (hittade jag något till hennes far vilket var poängen med shoppingeturen? nope) och klämmor till henne. På morgonen satte jag upp hennes hår i en söt rosett, men det verkade spänna lite för hon kändes besvärad. Hårband sliter hon ner. Och att ha håret "löst" går knappt för hon ser ut som en blandning av Hitler och trollmor. Alltså är klämmor den perfekta lösningen, och precis när jag hade hunnit tänka klart den tanken (eller tre timmar senare) hittade jag ett sött sex-pack inne på lindex. Där hon även fick en gratis bok av de i kassan för att hon var så söt i sin kalufs. En sympatibok alltså, med andra ord, eftersom det stackars flickebarnet inte såg klokt ut. En klämma spändes så fort vi var utom synhåll.
 
Besvärad, men ack så söt, i rosett.
 
Stor flicka med klämma. Nappen drar dock ner åldern med flera veckor. Minst.

Kommentarer
Postat av: Renata

Naw pluttisen!! Borde ju köpa nån liten present till iris också!

2013-02-08 @ 17:37:58
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Hahahahaha!Hon klär i klämma och napp:) Vilken bok fick hon? Mein Kampf?

Svar: haha ja, man skulle nästan kunna tro det va? Men nej, det var Johannas uppfinnarbok. :P
Lisa

2013-02-08 @ 18:55:40
Postat av: Thilde

Hahaha, din mammas kommentar!!! :D
Men söt är hon! :)

2013-02-08 @ 22:35:56
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0