Sienna goes bilförare

Sienna hängde med ner i tvättstugan en vända igår. Den lilla bilen, som vi har fått av Kims arbetskamrat, har visat sig väldigt användbar och snart tror jag att den kommer att få sin premiärtur utomhus. När vi ska till ica. Jag inser att det inte kommer se klokt ut, men Sienna tycker att den är mycket bättre än vagnen och jag tycker att allt är bättre än en skrikande unge. Sienna åkte bilen till tvättstugan, men väl därnere bytte hon fordon till en tvättkorg som min mamma körde racing med. Vid ett tillfälle sprang de längs med hela källargången och jag var så upptagen med att filma att jag inte märkte att det stod en granne bakom mig och såg hela spektaklet. Kul att man kunde roa någon, för Sienna tyckte det var måttligt kul.
 
Das wunderbara Bil
 
 
Mer spännande än barnprogrammet

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Hon gillar utan tvekan "Babblarna" bäst. Hon vill ha en Ipad som hon kan ta med ner i tvättstugan. Så kan hon titta på dom istället för tvätt som centrifugeras:)

Svar: Ja, det vill hon helt klart! Kanske mormor har 3000 kr att offra på sitt barnbarn i 1-års present? ;)
Lisa

2013-02-08 @ 11:51:00
Postat av: Carolina

Nawww.. Vilken gullig bil!!

2013-02-08 @ 12:04:00
URL: http://carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0