Två fikor och ett bad

Idag hade jag och Sienna siktet inställt på en baddag med Josse. Sen kom vi på att det var sportlov och att en mysig dag på Oxievångsbadet kanske inte skulle bli så mysig ändå, så istället gick vi ut och blev genomvåta i stan. Eftersom Sienna blir lite torr på vintern så har vi struntat i kvällsbadet i två dagar, för att förbereda för vår baddag. Men nu när den blev inställd så tyckte Sienna att livet var orättvist, och ännu mer så när jag tog en dusch i morse. Så efter lite övertalning från hennes sida åkte bodyn ocvh blöjan av och tjoff så badade vi ihop. Mysigt med spontana grejer, även för kontrollfreaket Lisa. Dock kom vi försent till Josse när vi skulle fika. Gjorde inte så mycket, eftersom fika inte är så tidsberoende. I brist på annat att göra gick vi till stan efteråt och fikade på Barista också.
 
 
För er skull väntade jag med att ta bilden tills jag var ute ur badkaret
 
En bekymrad flicka smulade ner hela golvet på Barista
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som ni fick en mysig dag i alla fall! :-)

2013-02-18 @ 21:33:16
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0