Bebismingel

Idag började babysången igen. Sienna tyckte att det var lika roligt som vanligt och tog riktigt höga noter. På fel ställe. Och när maraccasen åkte fram trodde jag att hon skulle svimma av lycka. Efteråt gick vi från föräldragruppen hem till den femte deltagaren som missat att anmäla sig i tid till sången, men ändå ville vara med och mingla på ett hörn. Hon mutade oss med soppa, så vi traskade villigt dit. Och stannade i nästan fem timmar! Bebisarna sov och åt i omgångar och vi föräldrar minglade och åt soppa och drack kaffe och rensade skafferiet på sötsaker. Jag är helt slut att alla vuxensamtal och känner att jag borde satsa lite mer på allmänbildning. Sienna är också helt slut och känner att hon borde börja satsa på att gå som Caspian. En lika lyckad dag som igår, minus alla spyor då jag inte tvingat i min stackars bebis för mycket mat.
 
Ett stycke däckad bebis i Leos soffa. Hon sov sig igenom fyra bebisars lek och sju föräldrars tjattrande. Duktig flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0