Blä

Fy sjutton sa Sienna om maten, medan ögonen tårades och hon klöktes med tungan utanför mun. Två bitar kämpade hon i sig innan hon spydde ner haklappen och bad om annan mat. Det fick hon. Renata frågade om jag smakat så att det inte var något fel på maten, varpå jag svarade att jag absolut inte gjort det då jag hatar mosad broccoli. Hmm... kanske taskigt att tvinga i dottern det då? Men å andra sidan hatar jag köttfärssås också, och det äter det lilla eländet gladerligen. Nu sover hon, utmattad efter dagens äventyr med Benjamin och Iris. Och jag är helt slut trots att det enda jag gjorde under vår "matträff" var att skala morötterna. Undra hur Renata känner sig då, eftersom hon gjorde resten?

Kommentarer
Postat av: renata

Stackars barn...

Jo jag är trött som fan. Men tror inte det beror på matlagningen! ;)

Kram

2013-01-07 @ 19:26:57
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Thilde

Benjamin älskade det! :p tack för idag

2013-01-07 @ 19:34:37
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Fick Sienna nån macka ;)? Tar med lite bredbar leverpastej till köttätaren på onsdag :)

Svar: Hon erbjöds massor av små mackbitar... som jag sedan kröp på knä och fiskade upp från golvet.
Lisa

2013-01-07 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0