Nattproblem

Nattproblemen fortsatte även denna natten. Sienna la sig 19, och skrek vid 20, 21, 23, 00, 01:30... sedan åkte hennes fader ut på soffan och on fick mysa med mig i sängen. Då sov den lilla jäkeln gott. I tre timmar. Sedan var det dags att gå upp, tyckte hon. Det är tur att jag har "tankat" sömn de senaste månaderna, för jag känner mig inte så trött. Eftersom jag sov så lite och fick panik när hon var 6-7 månader, innan vi kom på lösningen att sluta nattamma, så har min fasa liksom varit att inte få sova igen. Därför har jag tagit varje tillfälle i akt; lagt mig tidigt, tagit powernaps, sovit läääänge när det är min tur att ha sovmorgon osv. Alltså känns det som att jag har byggt upp ett litet sömnförråd, som jag kan ta av nu. Himla behändigt. Men jag hoppas ändå att dessa problemen är snabbt övergående. Jag älskar nämligen sömn. Nästan mer än choklad. Förutom marabou jordgubb.

Kommentarer
Postat av: Thilde

Hoppas de e en kort fas! Men du, Marabou jordgubb? Skämms! Marabou digistive ska de va!! ;)

2013-01-28 @ 09:01:59
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Daniela

Fy vad jobbigt, men vad skönt att du känner att du orkar.

Jag MÅSTE verkligen bli bättre på att vila på dagen och att gå och lägga mig i tid, men det är ju så mkt man vill göra när han sover...

Kram

2013-01-28 @ 20:23:16
URL: http://panylund.blogspot.se
Postat av: Michan

Ja det där med sömn.....
Du får passa på på dagen när hon sover. Jag har hört bebisar har såna perioder, om mina hade det har jag förträngt det :)

Svar: Jag tror att de flesta bebisar har det. Men du har kanske haft flyt och sluppit! Siennas problem verkar i alla fall ha fixat sig, vad det nu var.
Lisa

2013-01-29 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0