Tisdagslista

Vad är vi glada för idag?
 
  • Sienna är inte magsjuk
  • Jag är inte magsjuk
  • Kim är inte magsjuk
  • Resten av veckan består av massa roligheter
  • Vi har halva Hotell Transylvanien kvar att se
 
Hotell Transylvanien är en barnfilm som är jättekul! Vid flera tillfällen skrattade jag högt. Igår såg vi även Beasts of the southern wild, en film som blivit nominerad för en jäkla massa saker i filmvärlden. Den var sådär... Ska jag vara ärlig fattade jag inte ens handlingen. Slutsats? Det gör inget att jag snart fyller år- jag är inte vuxen ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Hahahahaha! Jag ska också börja skriva tisdagslistor :)Tack för recensionen ( alltså inte den tecknade ) hade tänkt se den men hoppar nu- litar stenhårt på dej:)

2013-01-15 @ 17:12:30
Postat av: renatas.blogg.se

Lisa, du är inte gammal. För då är inte JAG gammal. Och jag är ung.

Sv: Mamografin gjorde inte ont, men jag föredrar när det är magnus som klämmer mina bröst.

2013-01-15 @ 21:14:37
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vi hade också magsjukan på besök "-

2013-01-20 @ 00:41:35
URL: http://lilleman.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0