En ettårings humor

Sienna har en charmig egenhet vid matbordet- nämligen att kasta ner maten på golvet när hon är klar. Innan var det för att hon snabbt skulle hinna roffa åt sig några bitar att springa iväg med när jag lyfte ner henne, men nu tror jag bara att det blivit en dålig vana. Det spelar ingen roll hur snabb jag än är med att greppa tallriken när hennes små nävar börjar vifta, jag hinner ändå inte. Och sedan råskrattar hon. Varje gång. Dessutom känns det som att hon står i dörröppningen och fnissar åt mig när jag krälar omrking som en flodhäst under stolen och försöker torka efter måltiden, men det har jag inte fått bevis på. Än.
 
"Hahahaha, sucker!" /Sienna
 

Kommentarer
Postat av: Garnstump (Madeleine)

:D

2013-07-16 @ 21:53:55
URL: http://garnstump.blogg.se/
Postat av: sofie-mamma till nova

så himla söt!

2013-07-16 @ 22:45:17
URL: http://sofiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0