Leos vs museet

Idag regnade det. Inspirerad av en statusuppdatering på facebook halvskrek jag i falsett till Kim att vi borde besöka museet, när jag upptäckte vädret. Han blängde på mig och sa att han ville till Leos lekland. Jag tjöt lite om apor och fiskar och neandertalare och han kontrade med rutchkanor och bollhav. Sienna var helt klart på min sida, men då skickade Dan och Maria sms och frågade om vi skulle med till Leos, så helt plötsligt blev museet nedröstat. Trots viss deppighet över att ha missat apor hade vi ändå jättekul. Kim hade roligast.
 
Elin jagar en vettskrämd Sienna. Hon ville bara hålla handen, visade det sig när hon hann ikapp. Kim tar med sin ettåring på den högsta rutchkanan. Han skickar dessutom Sienna framför sig på en annan rutchkana, eftersom hon "gled bättre".
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Också sjukt sugen på museet, men Leos är inte fel de heller :) (vi kommer btw hänga i folkets park imorn eftermiddag om ni har tråkigt)

2013-07-31 @ 20:05:47
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ 130510

Haha stackars Sienna ;) Tur Kim hade roligt, då kanske ni kan ta museet en annan dag så du kan få roligt ;)

2013-08-01 @ 09:19:25
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0