Siennas önskelista

Det är bara 10 månader kvar tills Sienna fyller två, så hon har redan börjat knåpa på sin önkelista. Igår när vi var påväg till föräldragruppsträffen hittade hon ytterligare en sak som hon genast antecknade.
 
Seriöst, ungen kunde inte slita sig. Hon klämde på sadeln, pillade lite på styret, stod och klappade cykeln och bara beundrade den tills jag tillslut fick slita henne därifrån. Min underbara unge! Om hon bara hade varit stor nog hade jag gett mig iväg på cykeljakt till henne redan idag, tight pengamånad eller inte. Men med de små korta benen får hon vackert vänta till nästa vår. Men oj vad jag ska hitta en fin cykel till henne då.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötnosen! Du får visa henne ringklockan nästa gång då kommer hon verkligen inte kunna slita sig ;)

2013-06-12 @ 12:48:29
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Kan hon inte få en mini-trehjuling i sommar? Tror du inte att fötterna når ner så hon kan "gå-cykla"?

Svar: Nope. Det finns en sorts springcykel, utan trampor, men jag tror inte att hon är tillräckligt lång för en sån heller. :(
Lisa

2013-06-12 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0