Dagens planer

Idag tänkte jag och Sienna satsa på ytterliggare en babysångstund. Tanja och Casper har nämligen upptäckt att S:t Mikael kyrka på Lindeborg har både kyrkans barntimme och babysång gratis och utan anmälan. Och hur kul är det inte att dra med Sienna dit, när jag gick där som liten? En extra bonus är att det är samma personal som för 23 år sedan, när jag hängde där. Det ska bli mycket spännande att se vad dottern tycker om det. Efter sångstunden ska jag hem och röra ihop en kinagryta. Jag har nämligen hittat ett recept där det står "kasta ner allt i en gryta-koka upp och tillsätt vatten och grönsaksbuljong-i med en sked maizena-låt puttra". Alltså helt på min nivå! Och dagen avslutas med ett biobesök med Corre och Madde. Jag är mycket tveksam till filmen, men älskar man bio så går man på det mesta! Det är ungefär så jag resonerar med böcker också. Allt går. Förutom Sagan om Ringen.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Sagan om ringen gillar inte jag heller! Har i och för sig varken läst någon bok eller sett någon film, men de verkar urtrista.

Hoppas sångstunden blir skoj!

2013-03-13 @ 10:07:31
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Nejmen då har ni ju varit i mina krokar idag! hade jag inte en aning om att de hade, och går ändå förbi där i princip varje dag ;)

2013-03-14 @ 13:52:17
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0