Knäpp fakta- mina rädslor

Jag är rädd för det mesta. Inte bara för logiska saker, som att något ska hända min familj eller mina vänner, utan för saker som är lite svårare att försvara. Här kommer en lista på mina... fobier.
 
  • Döden (rätt logiskt ändå, hävdar jag)
  • Smärta (jag trycker att denna punkten också är logisk, sen kan vi alla definiera smärta annorlunda. Vissa tycker såga av ett ben, jag tycker borra ett hål)
  • Allt som har fler än fyra ben
  • Slimiga saker utan ben
  • Att äta kött
  • Trånga utrymmen (här blir det jobbigt för det gör mig åksjuk, flygrädd, båträdd, hissrädd osv)
  • Höga ljud (vem gråter av rädsla för ljudet och inte elden när ett brandlarm tjuter?)
  • Mörker
  • Det övernaturliga
  • Katter i mörker
  • Speglar i badrum (nej, jag är inte så hemskt ful. Jag har bara sett för många skräckfilmer)
Jag gillar inte skräckfilmer. Jag kan inte se Criminal Minds när jag är ensam hemma. Jag kommer att få svårt att sova inatt när jag har läst en deckare. Kalla mig mesig om ni vill. Ni har rätt.

Kommentarer
Postat av: Bella - Levis mamma

Ja speglar är läskiga, jag tycket att det är läskigt att gå förbi våran spegel i hallen på natten när det är mörkt :p

2013-03-10 @ 19:43:49
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0