Trötter

Jag har känt mig helt slut de senaste dagarna. Även om jag har lagt mig tidigt har det liksom inte blivit tillräckligt med sömn. Antingen så har wordfeud lockat på kvällen, eller så har Sienna vaknat extra tidigt, eller så har Kims armbågar varit vassare än vanligt. Så igår gav mig kropp upp och jag bröt ihop och somnade vid 19:30. Och Kim och hans armbågar var schyssta och sov på soffan och Sienna tog sovmorgon ända till 06:10. Efter nästan elva timmars sömn borde till och med jag vara utvilad, tycker man, men icke. Jag är fortfarande halvtrött. När ungar är gnälliga är det standard att skylla på tänder, så jag undrar om det finns något jag kan skylla på här? Ett pollenkorn som cirkulerar? Ett virus i kroppen som inte ger några symptom? Jag nappar på vilket förslag som helst.
 

Kommentarer
Postat av: frida

Pollen är väldigt troligt, jag har börjat känna av det också. Börja med medicin redan nu :)

Svar: Blä
Lisa

2013-03-27 @ 11:52:44
Postat av: Renata

Åh jag var såååå slut igår. Så trött...

Du kanske ska äta lite apelsiner och få lite c-vitamin? Borde jag göra iallafall...

2013-03-27 @ 12:02:08
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: terese

kan va pollen! jag har precis börjat fatta att jag antagligen har ngn allergi! Men det tar i, för jag har alltid vart den enda i familjen utan allergi... =/

hoppas du får fler möjligheter att vila! Loke har kräkt hela natten så varit vaken men fruktansvärt pigg ändå.. (väntar på bakslag)

vad roligt att en malmöbo känner till rydsgård. när jag gick i skola i malmö visste ingen att lilla rydsgård existerade=P

2013-03-27 @ 13:03:01
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Amanda

Påsk-trötthet? Skönt att få sova ut, även om det inte känns som att de hjälpte tror jag nog att din kropp uppskattade det!:-)

2013-03-27 @ 13:53:04
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0