Fotomodellerna

För några helger sedan när vi skulla ha gäster insåg jag att jag och Sienna matchade med kläderna. Kanske inte så konstigt att det någongång skulle hända eftersom jag bestämmer både hennes kläder och mina egna och ju gillar en viss stil, men ändå. Jag blev så till mig att vi tog massor av foton. Det vill säga, Kim tvingades att ta massor av foton på oss. Och givetvis blev nästan alla dåliga. En ofotogenisk mamma och en kolibrihybrid samarbetar inte så bra framför kameran.
 
Jag okej, ungen blundar
 
Sienna söt, jag med en dubbelhaka som får pelikaner att skämmas
 
Sienna aningen spänd, jag glömmer kameran
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Ni är jättesöta, foton ska vara lite galna o inte stela:) Gillar Bebis bäst när hon rynkar på näsan o blundar o visar alla gaddarna på en gång, syns inte så tydligt här. Kanske på ett annat foto ;)?

Svar: Jag ska se till att få ett sånt foto! Det är den grimasen hon gör nuförtiden när hon ser sig i spegeln. :P
Lisa

2013-05-08 @ 17:28:04
Postat av: Amanda

Ni är så galet söta, och jag älskar er stil! Supersnygga båda två!:-)

2013-05-08 @ 17:30:42
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: terese

Fina foto:) men förstår känslan att man är lite obekväm framför kameran nu mera. jag brukar se ut som jag skitit ner mej eller ngt, o johan vet inte alls hur man fotar för att manipulera bilderna :/

var i usa vart du nu igen? skönt du var där när hon hittades, så du inte var där när hon försvann

2013-05-08 @ 21:44:53
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: frida

Alla blider är så fina men jag älskar verkligen den där sienna ler stort. Hur fin kan man vara?? Underbara är ni båda två!

Svar: Ibland när man ser foto av Sienna så smälter man liksom. :)
Lisa

2013-05-09 @ 03:33:49
Postat av: Karin

Aaaaw, ni är så söta båda två!!! Fast damn vad Sienna har blivit stoooor...och låååång. Hon växer så det knakar.

Svar: Hela 71 cm. :) Hon är så stooor nu! Förstår vad man säger och har åsikter och sånt. Svinkul liten tjej tycker jag. Och jag är ju helt opartisk. :P
Lisa

2013-05-09 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0