Samma smak som ett gäng tioåringar

Aldrig blir ens modemissar så uppenbara som när ett gäng tioåringar ger en beröm.
 
"Är din tröja från Hollister? Jag ääääälskar det märket!" Jag har alltså köpt en tröja som är tilltänkt för en tioåring. Jag anade det redan när jag gick in i affären. Men där luktade så gott. Och färgerna var så fina.
 
"Har du taggtråd på din tatuering? Wow, så coooooolt!" Jag är redan fullt medveten om att det kanske inte var världens bästa idé att tatuera in taggtråd runt handleden. Och jag har planer på att göra om eländet. Men det krävs tid. Och pengar. Och mod. Och en ack så skicklig tatuerare. Så don't rub it in!
 
Tyvärr är det vissa saker som jag fortfarande gillar, trots att det kanske är på en tioårings nivå. Idag hade till exempel jag och lilla Anna (Japp, hon har ett svenskt namn! Döpt efter Anna Lindh. Inte en svensk släkting i sikte. Hur coolt?) på oss likadana linnen. Och för tre minuter sedan beställde jag ett par vinterstövlar.... efter att jag hade frågat ut Mariana var hon köpt sina. Anledningen att jag inte hade hittat dem innan? De fanns inte under "damfliken", utan under "barnfliken". Så kan det gå. Nu har jag i alla fall hittat mina vinterstövlar!
 
Dessa, fast svarta, med svart snörning. På din sko.

Kommentarer
Postat av: Renata

De stövlarna är snygga! Många vuxna som handlar på junioravdelningen kan jag trösta dig med.

Svar: Haha tack! Nu känns det lite bättre. Även om ungen i fråga inte blev överförtjust när jag berättade att jag hade härmat henne.
Lisa

2013-11-18 @ 21:40:14
Postat av: Karin

1. Hollister är das shit over herre in das Amerikas. Strike that. Amerikatt! Jag har självklart besökt en av deras butiker...jag såg ingenting eftersom de vägrar har lampor igång, blev arg och muttrade elaka saker om dagens ungdom. Alltså, du är HIPP!!

2. Hopp i sikte. Min syrra gjorde precis om vad som varit Tribal tatuering hon såldes på när hon var 18. Den är jätte fin nu.

3. Sjukt kul...Anna!!

4. HURRA FÖR SKOR. De är snygg, ser varma ut och definitivt inte rid boots. Liknar mer Uggs med en twist. Väldigt mode-riktiga, och bryr sig om det är barnskor. :P SUCCESS!

Svar: Haha fan att du skrev det; nu inser jag att de är skrämmande lika mina svarta uggs... men så länge Kim inte märker det så är det nog lugnt! :P
Lisa

2013-11-19 @ 04:02:56
Postat av: Elina

Men snygga, och jag vill självklart ha ett kort sen när du har dom på dig. Ait :) Själv vet jag inte alls vad jag ska gå i..

2013-11-19 @ 10:39:47
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Fina! Riktiga Lisa-stövlar:)

2013-11-19 @ 13:28:41
Postat av: Madeleine

Tatuera inte in Sienna bara, eller hennes födelsedag. För då kommer jag mobba dig för att du håller på att glömma bort din dotter. :-p

2013-11-19 @ 17:32:30
URL: http://nyarsloftet2011.blogspot.com
Postat av: terese

barn har ju bra koll så det e nog safe ;)

2013-11-19 @ 17:42:24
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

äsch va fasen jag kan frtf handla kläder på barn avdelningen om ja tar den största strl alltså 170 :P billigt och bra ;)

2013-12-05 @ 12:07:57
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0