Tisdagslista

  • Fick veta idag att de hade vikarie i fredags när jag vabbade. Så då är man inte helt obehövd med andra ord. Bådar gott inför nästa termin, eftersom jag fortfarande hoppas på att få vara kvar då.
  • Sienna har skrikit "kjam" flera gånger idag, och kastat sig runt min hals. Visserligen för att Kim har skrämt henne och bråkat med henne, men ändå.
  • Sällan bråk vid läggdags, hur lack hon än har varit innan. Även om vi tvättat håret på henne och tvingat henne att borsta tänderna slutar hon skrika när hon sätts ner i sängen, med spöket på bordet och alla nallarna omkring henne.
  • Jag och Kim hittade en ny overall till Sienna i helgen. Tajming eftersom här nu har blivit svinkallt!
  • Denna månaden får jag lön, med rätt summa och på rätt dag, utan massa krångel. Yey!
Ett stycke rosa Bus i ny overall. Kanske lite overkill med allt det rosa? Hon får önska sig en svart mössa i julklapp. Med tofs!
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Så fin :). Men "Gockan"- oj vad hon måste frysa! Kan dockkläder va nåt till julklapp:s?

2013-11-26 @ 20:02:43
Postat av: Garnstump (Madeleine)

Va roligt att det går bra med jobbet :)

2013-11-26 @ 20:06:43
URL: http://garnstump.blogg.se/
Postat av: Thilde

Söta! Håller med din moder, dock-kläder? Ser superkall ut ju :p
Hoppas hoppas hoppas du får igenom att stanna nästa termin. Jag tror det. Du är för bra för att de ska släppa dig!

2013-11-26 @ 21:33:10
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Karin

HURRA FÖR LÖN! Och HURRA för THANKSGIVING! :D


Svar: Happy Thanksgiving!!!
Lisa

2013-11-27 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0