Jag njuter inte

Det är höstlov. Jag har en hel vecka ledig med min lilla Bus, där vi båda får sova ut och hitta på en massa skoj. Förutom att klockan ställdes om i helgen, så Sienna vaknar tidigare varje morgon även om hon somnar som vanligt. Dessutom har jag inga lediga kompisar som har barn i Malmö. Och våra trevliga planer på att träffa Thilde och Renata med deras busungar sket sig då den lilla orkanen i Skåne gjorde entre, med inställda tåg. Kvar har vi en trött och uttråkad mamma, och en trött och uttråkad Busmus. Båda mycket bittra. Hoppas på trevligare väder resten av veckan, så vi i alla fall kan vara ute medan vi tjurar.
 
Så här såg Bus rum ut 40 minuter efter att hon vaknade. Nu anser hon att hon har lekt klart med alla sina grejer.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Hoppas stormen blåser snabbt förbi så ni kan ut och leka :)

2013-10-28 @ 08:51:12
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Elin

Stackars er! Ni får gärna komma hit och fika/leka i eftermiddag. Vi har massor av sötsaker kvar från gårdagens föräldragruppsträff. Hugo drog Caspian i håret, kramade Leo tills Leo ramlade i golvet, och snodde saker av Doris-Lo så hon blev ledsen. Så det är på egen risk som Sienna hälsar på, men ni är mycket välkomna.

2013-10-28 @ 08:57:51
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh, så himla tråkigt för er! Hoppas att ni hinner ses innan lovet tar slut!

2013-10-28 @ 09:20:57
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: tess- mamma till Malin

Haha! Oooh det där med att städa barnrum... Malins rum ser nog exakt likadant ut nu efter en morgon med lek innan förskolan! Hujedamig, vill inte ens ta mig en titt på övervåningen...

Usch så tråkigt med ändrade planer! Hoppas att vädret blir bra som sagt! Skulle kunna bli lite blåst här i Norrköpings trakten med, men hoppas att det inte blir så farligt så att man kan vara ute iallafall. Instängd med en snart 16 månaders vet jag inte om det är en så bra idé! haha
Kram kram

2013-10-28 @ 09:21:33
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hoppas stormen försvinner fort så ni kan komma iväg på roligheter :)

Postat av: Karin

Tänk vad höststorm kan ställa till. Well....i alla fall ledigt :P Tänk positivt! : )

Svar: Haha ja... men jag älskar ju mitt jobb. Och Sienna älskar dagis. Och när vi två är instängda tillsammans hela dagarna så.... älskar vi inte varandra. :P
Lisa

2013-10-28 @ 14:49:46
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Ja stormen gör ju inte lättare för humöret. Här hemma väntar vi på stormen. Den har inte kommit ännu men förväntas komma nu på em/ kvällen.
Har förberett med värmeljus och mat som inte kräver el. Man vet ju aldrig om strömmen går.
Allt är inplockat ute i trädgården osv

Annars är de bara mys med barnen hela dagen :-)

2013-10-28 @ 15:13:39
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Maria

Jag och Elin är lediga imorgon, så har ni lika tråkigt imorgon är det bara att ringa :) kram

Svar: Hade varit jättekul, men vi ska tvätta. :( Om ni inte har lust att ta en tidig morgonträff i Malmö, så de hinner busa några timmar innan lunch?
Lisa

2013-10-28 @ 16:07:27
Postat av: Maria

Jag ser när lillan vaknar så hör jag av mig :)

Svar: Gör så! :)
Lisa

2013-10-28 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0